Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Μείνε μαζί μου - Stay with me

Μείνε μαζί μου  - Stay with me

Αν θέλετε μία αγάπη που διαρκεί, μία αγάπη πιστή, μία αγάπη που μπορείτε να βασιστείτε για να είναι αληθινή και εσείς οφείλετε στον εαυτό σας η καλύτερη αγάπη, προσπαθήστε να μείνει μαζί σας! Πασπαλίστε την κρεβατοκάμαρα σας το καθιστικό σας την κουζίνας σας και της γωνιές του σπιτιού σας και να πλύνετε τα πατώματα σας με μείνετε μαζί μου.


Μείνε μαζί μου είναι μία παλιά Hoodoo φόρμουλα ελαίου, σκόνη, λιβάνι, honey jar, και χρησιμοποιείται σε ξόρκια αγάπης που πιστεύεται πως κρατάς τον σύντροφο κοντά του και τον παραπλανείς να μην κάνει μοιχεία ακόμα και αν βγει στον δρόμο. Μερικοί λαοί λένε πως λειτουργεί επειδή έχει μέσα δεντρολίβανο, ένα βότανο που φαίνεται να δίνει κυριαρχία στην γυναίκα. Λένε επίσης πως όταν ένας άνδρας έχει μία δυνατή γυναίκα δίπλα του δεν κάνει απιστία, αλλά αν είναι γυναίκα ευγενική τότε είναι άπιστος.


Άλλοι λένε πως το ριζάρι που περιέχει μέσα δένει το αίμα ανάμεσα σε δύο άτομα! Υπάρχουν πολλά μέλη και πελάτες που χρησιμοποιούν το λουτρό μείνε μαζί μου για να πλύνουν τα πατώματα τους για να μείνουν πιστοί οι άνθρωποι τους. Ραντίστε το σπίτι σας με την σκόνη μείνε μαζί μου! Επίσης μπορείτε να συνδυάσετε με άλλα λάδια για καλύτερο αποτέλεσμα!

Εδώ σας παρουσιάζω ένα mojo Μείνε μαζί μου όπως ακριβός γράφει το LM


Χρησιμοποιείται με λευκά και γαλάζια κεριά ντυμένα με το λάδι μείνε μαζι μου.

Εδώ σας δίνω ένα εύκολο ξόρκι για να μείνει πιστός


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου