Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Black Hawk (Indian Spirit Guide )

Black Hawk (Indian Spirit Guide )

Black Hawk (Indian Spirit Guide ) 


Η φόρμουλα «Ινδιάνος Πνευματικός οδηγός» δημιουργήθηκε ως φόρος τιμής στον Black Hawk, στα ελληνικά το ʽʼΜαύρο Γεράκιʼʼ.  Ήταν ενας διάσημος ηγέτης και πολεμιστής της φυλής Sauk, αμερικανός Ινδιάνος. 
Γεννήθηκε το 1767.  Είχε σπουδαίες γνώσεις ιατρικής και βοτανολογίας.  Κατά τη διάρκεια του πολέμου, το 1812, ήταν επικεφαλής και πολέμησε μαζί με τους Άγγλους. Αργότερα συνελήφθηκε και οδηγήθηκε στη φυλακή της Αϊόβα όπου πέθανε το 1838. Σε αρκετές πνευματικές ομάδες, στη Hoodoo και στη Voodoo της Νέας Ορλεάνης έχει ανακηρυχθεί επίσημα ως άγιος και loa.  Η πρώτη που επισήμανε την αξία του ήταν μια γυναίκα στο Σικάγο στις αρχές της δεκαετίας του 1920.  Συνδέεται με τους νεκρούς προγόνους μας.  Συχνά τον καλούν σε τελετές θεραπείας, μαντείας και εξορκισμούς. Προστατεύει επίσης τους μουσικούς της Jazz μουσικής.  Παρουσιάζεται ως ένας ηλικιωμένος άνδρας και όπως είναι αναμενόμενο επιζητά το μέγιστο σεβασμό.  Συνήθως οι περισσότεροι τον αποκαλούν ʽʼFather Black Hawkʼʼ δηλαδή ʽʼΠατέρα Μαύρο Γεράκιʽʼ αφού στην ιθαγενική του γλώσσα του αποδίδεται ως «Ka-Tai-Me-She-Kia-Kiak», αρκετά δύσκολο στην προφορά.  Θεωρούν ότι ανήκει στη γενιά του κεραυνού και η άφιξη του συνοδεύεται με κεραυνούς και αστραπές.  Για να δημιουργήσετε ένα βωμό αφιερωμένο σε αυτό το ιερό πνεύμα θα χρειαστείτε ένα άγαλμα ενός ινδιάνου και ένα δοχείο με απλή άμμο.  (Κάποιοι επαγγελματίες συνδυάζουν εφτά διαφορετικά είδη χώματος.  Ο αριθμός 7 στην αμερικάνικη κοσμολογία αντιπροσωπεύει την έβδομη ιερή κατεύθυνση του τροχού της ζωής, την ιατρική.) Κάποιοι του προσφέρουν ουίσκι στο βωμό αλλά οι αυτόχθονες πληθυσμοί το θεωρούν προσβολή. 
Τα άφιλτρα τσιγάρα, τα πούρα, παραδοσιακά ινδιάνικα μουσικά όργανα του αρέσουν πολύ. 


Black Hawk (Indian Spirit Guide )
Φυσικά, μην ξεχάσετε να του αφιερώσετε φτερά ( κόκκινα, άσπρα και μπλε), όπως φορούν οι ινδιάνοι στο κεφάλι τους.  Μπορείτε να ανάψετε μια φωτιά σε πυρίμαχο σκεύος, μπροστά στο βωμό, σύμβολο της αστραπής.  Μπροστά στο βωμό του καθίστε σταυροπόδι. 
Αγαπημένο του φαγητό είναι τα κόκκινα ξερά φασόλια με ρύζι, το οποίο το προσφέρουμε μεσάνυχτα Κυριακής ή το μεσημέρι της Δευτέρας. Άλλη αγαπημένη του προσφορά είναι τα σπαγγέτι με κεφτεδάκια με κόκκινη σάλτσα, για μεσημέρι Τετάρτης. Στη συνέχεια μπορείτε να απαγγείλετε κάποια προσευχή, όπως η παρακάτω, και να συνομιλήσετε μαζί του και να του πείτε ότι χρειάζεστε. 

«Ω, μεγάλο πνεύμα, άκου τη φωνή μου. Πιστεύω στη δύναμη σου και στις ικανότητες σου για να με υπερασπιστείς.  Στο όνομα του καλού και της αρετής, ζητώ τη βοήθεια σου σε αυτή τη μάχη, τη δική μου μάχη, με εκείνους που θέλουν να με βλάψουν.  Ισχυρό Ινδιάνικο πνεύμα, Μεγάλε Αρχηγέ που ξέρεις τα προβλήματα μου, Βοήθησε με πολεμιστή γιατρέ και οδήγησε με με ασφάλεια στο δρόμο της ζωής, με τη θεϊκή σου προστασία. Ινδιάνικο πνεύμα, ζητώ ταπεινά να με προστατέψεις, 
Με την πολεμική ασπίδα σου, προστάτεψε με από τις επιθέσεις των εχθρών μου. 
Με το τόξο και τα βέλη σου, προστάτεψε με από το κακό, τις αρνητικές σκέψεις και δράσεις που μου εκσφενδονίζουν, 
Με το τσεκούρι σου, κόψε τις αλυσίδες και τα σχοινιά που με δεσμεύουν, 
Με τα φτερά σου, πάρε μακριά την αρνητική ενέργεια που με περικυκλώνει, 
Με τα μάτια σου, δες να μη μπορεί να διεισδύσει ούτε ζήλια, ούτε φθόνος, 
Με την πίπα της ειρήνης σου, δημιούργησε αρμονία εκεί που υπάρχει διαφωνία, 
Black Hawk (Μαύρο Γεράκι), φύλαξε την πλάτη μου και γίνε φύλακας μου στην πλάτη μου για να βλέπεις το κακό. 
Πολέμησε στη μάχη και κατάστρεψε αυτούς που θέλουν να με βλάψουν. 
Πάρε εκδίκηση για μένα και κατάστρεψε την εξέγερση τους. 
Προστάτεψε με από κάθε κακό, κίνδυνο, συκοφαντίες και απειλές. 
Με ειρήνη και προστασία, άνοιξε το δρόμο μου. 
Με δύναμη και σοφία, περπάτα δίπλα μου. 
Με τιμή και θάρρος, περπάτα πίσω μου. 
Με εξουσία και λύσεις, πέτα από πάνω μου. 
Με αλήθεια και ομορφιά, συνόδεψε με. 
Δεν προσεύχομαι μόνο για τον εαυτό μου, αλλά και για όλες τις σχέσεις μου στο παρελθόν, στο παρόν και στο μέλλον. 
Αμήν.» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου